Érdekességek
- A hajótestek, svertek, kormányok, árboc, baum, spíbaum, kormány összekötő mind carbon
- A két kereszttartó alumínium
- Össz súlya kb. 175 kg
- Gyári végsebessége kb. 35kn, mi 29 kn-ig tudtuk eddig felhergelni. Legnagyobb sebességét alapvitorlázattal félszélben minél kevésbé hullámzó vízen érheti el.
- Kb. 12-13kn hajósebességtől képes repülni
Szárnyas kenguru
2010-es építésű. Eredetileg C svertes volt, tehát nem repült.
A Nacra gyárban építették át a Gaastra sportruházatot forgalmazó tulajdonos kedvéért 2013-ban. Ekkor kapta meg a foilokat, kormányrendszert, új trampolint, új lapos gennakert és köteleket, csigákat. A testeknél a kombi svertszekrényt és a fartükör megerősítését jelentette az átalakítás.
Hazai mezőny
Diószegi Zoltán – Székely András
Hunfalvy Csaba és Antal Gábor (szintén átépített hajó)
Szentiványi István és Komáromy Balázs (gyári FCS 20).
Nacra Carbon F20 FCS (flying control system) adatok
- Hajó hossza: 6,2 m
- Hajó szélessége: 3,2 m
- Merülése: kb. 1,2m letolt svertekkel
- Árboc magassága: 10,5 m
- Vitorlázata – carbon-cevlar laminált a Performance Sailstől
- grósz 21 m2
- fock 5,2 m2
- poliészter gennaker 28 m2
- Van még hozzá egy egyedileg gyártatott laminát anyagú Code Zero